jobbar på ett näthandelsföretag, vi försökte etablera ett samarbete med payson för någon månad sen då vi tror att våra kunder kan ha nytta av den tjänsten. den attityd vi mötte hos pyason gjorde att vi struntade i den kontakten.
riktiga ointligenta och otrevliga på telefon(email ska man inte ens snacka om), aldrig att jag skulle vilja ha med sådana att göra när det gäller pengar!!!!!!
payson försökte stjäla pengar som jag hade innestående på paysonkontot. när jag ringde till dom och hotade med att jag skulle polisanmäla dom så fick jag efter många om och men tillbaka pengarna som var stulna av någon tekniker hos payson. bra försök, men nästa gång blir det polisen direkt.
kan inte göra annat än att instämma. att få svar på ett mail tar ca. 2 dagar även om det är brådskande och då får man ibland svar som bara "ja" eller "nej" utan förklaring.
hamnade i en situation nu där jag var tvungen att använda dem igen eftersom dem är de enda som stödjer min version av webshopen och blev påmind direkt om varför jag slutade använda dem.