mig veterligen så skall man vid marknadsföring hålla sig till fakta som stämmer med verkligheten. lustjakt må vara stora men "klart dominerande" är ändå att ta i lite väl mycket.
jag skulle bra gärna vilja veta hur de kommit fram till att de är så mycket större än alla andra så de i marknadsföring har rätt att kalla sig klart dominerande.
att lura kunder i sin marknadsföring är straffbart enligt svensk lag.
jag håller med dig till viss del. om dem påstår sig vara "klart dominerande" så måste dem kunna bevisa det. man får t. ex inte skriva "bästa butiken" utan att faktiskt kunna bevisa att man är bästa butiken. däremot kan man skriva "bästa butiken?"
sluta hacka på det! känner inte företaget men blev nyfiken, dom är tydligen 5 anställda (-07) och har byggt upp en hygglig omsättning sedan starten -03. önska dom lycka till istället eller kom med något konkret om dom inte sköter sina åtaganden gentemot kunderna! sverige behöver fler sådana entreprenörer i landsorterna!
ok då skall jag som jobbar på lustjakt komma med lite fakta i fallet: lustjakt har funnits i 10 år vilket är fler än de flesta. lustjakt lagerför över 2000 sexleksaker vilket är fler än någon annan i sverige. lustjakt har större omsättning än någon annan butik i sverige. lustjakt har fler registrerade återförsäljare än någon annan kollega.
men samtidigt så vill jag å lustjakts vägnar be om ursäkt för texten här på hittabutik. det ligger inte i lustjakts natur att slå oss för bröstet så vi ändrar detta.
vi är mycket tacksamma för alla synpunkter och vi tar det till oss.
/Lustjakt AB (Inlägget är skrivit av butiksägaren)