Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  69911  
Outdoorstore Kan rekomenderas   65867  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  67419  
3nity.se Världens sämsta butik (2)  68905  
EceData.se Är billigast på ungefär 500 produkter i Sverige! (5)  70583  
Näsbyparks Blomsterhandel AB 32 års erfarenhet   66453  
Rapunzel Hair extensions Nöjd   64663  
Babybay.se SUPER BRA!   65253  
Belysningsdesign.se Mycket god service   66173  
Kinabutik Viktminskning   67974  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   67183  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   66660  
Förskottsbetalning (3)  66840  
Guarana Puro Enegize yourself   67692  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   66905  
kundfinans.se undrar (1)  65586  
Komplett.se Dålig info!   66277  
Lustjakt AB Falsk marknadsföring? (3)  70471  
Textilonnet.se Jättebra service!   67355  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   67629  
Vill Själv! Toppen   66501  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   66960  
Bananaz.se blanks   66686  
Fortune International Barnvagnar   67636  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   68066  
Vill Själv! bra grejer (1)  67061  
Shoppingbutiken Alla tiders   66886  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  70633  
smspengar.se inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se (1)  71372  
Skistore.se Inspirations sidan nr 1 (1)  60547  
    << sida 47 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik