|
|
hej på er butiksägare,
efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:
1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans 2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...) 3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt
hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.
/Fredrik
|
|
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.
ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?
förresten, det stavas "skrivet"
/Klas
|
|
oj, förlåt! ;)
jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)
vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)
bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.
/Fredrik
|
|