Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Smyckesprinsessan.se Grym smyckesbutik   58840  
elexironline.se Bra grejjer snabb leverans   60090  
Crystal Memories Trevliga killar!   58370  
clazzyfashion Blåsare! (3)  57949  
Ny sortering på hittabutik.se   58366  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  60521  
Qantari Qantari (1)  58505  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   57324  
xajon Hjälmköp   55409  
Haga Cykel Haga linköping   56565  
Bynor Billig värmepumpsbutik   54712  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   57920  
ciggtorget (1)  54957  
Läder & Järn Namnsmycken   55663  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   48966  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   55428  
Bodegashop.com Fraktbolag   55666  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   48637  
theTshit Snälla och trevliga.   56333  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   55796  
Caravan AB bemötande   54520  
ciggtorget (3)  54591  
Fredashop BÄST!!!   56371  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   56034  
bythjul.com 10/10 Hjul!   56540  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  55054  
Racketshopen com Mycket nöjd!   55498  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   54490  
Spastugan.se Toppen!   55599  
Rockwear Handla inte här! (1)  56275  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik