Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Parfymhuset.se Kanon!   54224  
Tusentals nyheter, blogginlägg och pressreleaser   56597  
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  55243  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  55481  
vuxenshoppen.se Bra   47825  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   53595  
Inreda Får ont i ögonen...   53734  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  52322  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   52303  
Saray.se Otroligt bra priser!!   45642  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   52804  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   52469  
Glossme.se rekommenderas!   52325  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   52499  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   53194  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  52663  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  53119  
elkatalogen.se Snabb service (2)  52391  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   53035  
photowall Photowall   52905  
Arbetshandsken Nöjd Kund   52605  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   53786  
OnlineDesign.se Wow!!!   53480  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   52664  
cleanfacility.se Kanon service!   51746  
butik21 Nöjd kund   52804  
butik21 Skumt? (2)  51382  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   52346  
butik21 snabb leverans   53765  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   54902  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik