Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Mediamagazinet Bra!   51844  
Tony Pölder Sport Köp ej här - du kan bli uthängd med namn på hans blogg   49006  
Mediamagazinet positivt   48016  
butik21 Butik 21   39946  
klocknet.se Lite leveranstid dock   47164  
Sport & Fritid Stockholm Precis som utlovat   47917  
Klockimport.Com Import av klockor??   46633  
klocknet.se Klockren klockbutik på nätet   46896  
Nobo Design.se Snygga kläder!!!   38584  
Tony Pölder Sport Köp ej - sök efter annan butik (1)  45867  
Sport & Fritid Stockholm Excellent telefonsupport   38540  
Tony Pölder Sport Avråder (3)  46214  
Délices de France Macarons   37762  
butik21 Bra strumpor snabba leveranser   45535  
Mediamagazinet trevligt   45495  
Neckwear.se Stort utbud och prisvärt. rekomenderas starkt!   45892  
Barngrottan Barnkläder Snabbt svar [=D>] (1)  45688  
Délices de France Mat (3)  46398  
Mediamagazinet Mycket Bra   45354  
Juvelbolaget Bästa shoppingen   45921  
butik21 Riktigt riktigt bra service!   45695  
TRUE METAL MERCH Inga varor trots förskottsbetalning, svarar inte. (2)  46136  
LasseLasseLiten MEXX REA   45690  
Maisstore Bra kundservice   44503  
waxdog Justa priser   44360  
butik21 Beställning av stödstrumpor.   46001  
butik21 Stödstrumpor   45224  
Kontors24.se Bra butik   45771  
vuxenshoppen.se Mycket bra   45933  
butik21 Shoppa i butik21   46791  
    << sida 22 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik