Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Look At Me underbara barnkläder!   49108  
butik21 Bra urval,snabb leverans ,fantastisk kundservice   49827  
LasseLasseLiten 20 % på alla barnbyxor!!   41118  
ALLT i PC Hemside fel   41208  
Planbok.nu Snygga plånböcker, snabb service och fri frakt!   47004  
butik21 Service och leveranstid toppen!   46848  
kontorsproffset.se handlat!   46950  
FontShop.se Custom Fonts   45250  
Nyhet på hittabutik.se   44716  
LasseLasseLiten Helly Hansen & Mexx barnkläder   45656  
Neckwear.se mini paraply   44260  
OnlineDesign.se Superbra service!   45277  
Parfymhuset.se billiga kopior (1)  44974  
Anicare.se har inget i lager!   45341  
Humidorer Fri frakt och snabb levereans, skitbra!   45946  
vuxenshoppen.se Snabb leverans   45194  
butik21 Super fast delivery and good socks   44850  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   45199  
Thatzhot.com intervju (2)  46584  
LasseLasseLiten Helly Hansen vinterkläder   46080  
designdirekt Ej levererad ljuslykta   45247  
vuxenshoppen.se Bra service   43834  
Neckwear.se 10% på snygga slipsar!   44139  
ski dad Billiga skidor   44577  
rbsportline Har inget i lager! (1)  45253  
Uniwear Ej levererade varor (1)  45613  
NeoWatches Bra service på klockor   44931  
kuvert.se Servicegrad   45614  
Fridsälls Trading Nöjd   45425  
Rockwear Märkligt (2)  46963  
    << sida 23 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik