Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 As usual the service is faster   43850  
Neckwear.se Snabba leveranser!   43609  
butik21 Butik21   41453  
butik21 Mer än godkänt   42277  
Balla Ur Fri frakt!   41228  
Chokladpralin.se SUPERservice   41706  
usa bildelar bra service   43313  
Rockwear rockwear.se (1)  42030  
Olivia & Oscar Köpte en ursnygg klänning.   40623  
MELOR Unika Pärlan   40851  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   41783  
MELOR Unika Pärlan   33625  
helihak heja gunilla   40444  
E&E Glasses !   34895  
butik21 Fantastic Service   41216  
Creations by Lis Älskad!   40385  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   40643  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   42377  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   41022  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   40579  
butik21 Fullt Godkänt   39763  
Fridsälls Trading Snabbt   32879  
Körkortet Körkort och teoriprov   42673  
A chef in your kitchen Försening (1)  40276  
ski dad Grymt nöjd!!   40373  
butik21 butik21   40378  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   41757  
Rockflame.com DeathStar   40814  
ITförbarn.se Bra kundservice   43549  
mattconcept Väldigt Bra service!   42616  
    << sida 24 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik