Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Pärlfynd Toppen!   42382  
lilla pärlan Trevlig   43383  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   43002  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   41860  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   35442  
butik21 Jättebra   35383  
butik21 Stödstrumpor   41894  
PY Hobby Kanonbutik   40377  
zapskimboards.se Skimboards   39592  
PY Hobby superbra!!   40851  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  40669  
Elektronikgruvan Tips   40083  
Döhäftigt Blixtsnabb leverans   40984  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  40500  
PY Hobby Service på alla plan   39757  
PY Hobby TOPPEN!! :D   39678  
PY Hobby Kvalitet   40718  
PY Hobby Mählan   39364  
PY Hobby Snabbt & smidigt   40886  
Silverbullet.se Grymt   40107  
butik21 Jättebra butik   38955  
Elektronikgruvan BEDRAGEN (3)  39653  
xzezor.se Supernöjd!   39556  
Olivia & Oscar snabb leverans   39059  
Snusbolaget.se ettan, General, odens, rapé osv.   39782  
clazzyfashion Samma ägare   39413  
butik21 Snabb leverans   39811  
Humidorer Snabb leverans   40425  
Sex Skojarföretag   40157  
mediconline.se Personlig service och snygga stödstrumpor!   41466  
    << sida 25 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik