Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
mrDustbag.se påsar   42350  
Rehifi.se Bra service och trevlig personal   44210  
Parfymhuset.se Snabbt och billigt!   42892  
Bilmagneter.se Snabb leverans!! Mycket nöjd!   41313  
butik21 Unbelievable Service   41055  
zmaka.se Supersnabb leverans!   41138  
stoneshop läckert   35117  
ski dad Grymt snabb service!!   41073  
Mobillagret.com Kanon   35518  
Glamazon.se Supersnabb leverans! (1)  40152  
zmaka.se Smakrikt handlande   40695  
Acute Medic Company of Sweden BRA SERVICE   41492  
julklappar.nu Snyggt och prisvärt   40306  
StyleXperten Proffs helt enkelt!!   39972  
LasseLasseLiten Tag 4 betala för 3!   33801  
Seriehyllan utmärkt service + snabb leverans   39934  
Spastugan.se Snygg!   33580  
Barngrottan Barnkläder Bilder!! (1)  40870  
butik21 bra (1)  40223  
Seriehyllan väldigt nöjd!   41409  
Kino Shop missnöjd (2)  40293  
butik21 Stödstrumpor   39758  
Citypet Skitföretag. (3)  39290  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  42460  
butik21 service   40181  
LeoLine Coolast   34772  
Spastugan.se Toppen!   40167  
butik21 Kanon   41702  
Sex Usel service   41231  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker missnöjd (2)  41322  
    << sida 26 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik