Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   41773  
Balkongshoppen.se Bra service och fina utemöbler   42450  
procore Bra service & utbud (1)  40133  
butik21 butik21   39778  
zmaka.se Bra service & utbud   40207  
Ergohuset Tack (2)  39811  
Ergohuset Stor kunskap   39789  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   39059  
bilradiohuset.se Toppen!!!   39792  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  39697  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  39545  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  39162  
djurshopen dåligt upplägg (3)  39808  
MartinsColor.com Jättenöjd!   37899  
butik21 Stödstrumpor   38869  
Butik Stylish Mycket bra service!   39953  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   39480  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   38865  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  38063  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   39053  
butik21 stödstrumpor   31543  
Nu är tävlingen avgjord   39128  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  38656  
Kontors24.se Nöjd kund   40468  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   39042  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   38586  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  39679  
butik21 +++++   39573  
Spastugan.se Snabbt och bra!   38988  
GweiLo Snabbt fixat   40497  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik