Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  42478  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   34748  
butik21 Toppen   40319  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   40087  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   40066  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   39997  
noshame bara bra   41626  
butik21 kvalitet? (2)  39450  
Juvelbolaget dyrt   39139  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  38697  
butik21 toppenservice   38551  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  38843  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   32803  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  39370  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   39843  
Cyberphoto Ab Nätbutik   39844  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  39533  
Rumstid taklampa   37631  
butik21 Toppenstödstrumpor.   39073  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   38704  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   40428  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  40077  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  41836  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  42263  
Juvelbolaget Mycket bra priser   42114  
Ulrika Smycken Nmansmycken   38483  
butik21 Stödisar   40513  
Creations by Lis Toppen   39659  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   39563  
zmaka.se Supersnabb leverans!   42156  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik