Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DonnaBeauty Super!   33977  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  42065  
norrbaggen norska skalkläder   32800  
Butik Stylish Suveränt!   38706  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  38991  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  40260  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  41020  
Juvelbolaget Rosa örhängen   38099  
Cigaretthuset.se www.cigaretthuset.se VARNING VARNING (4)  40303  
securitysweden.com Perfekt service!!   38037  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   38061  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  38997  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   38167  
Cigaretthuset.se Lägg inte in någon beställning på Cigaretthuset.   38479  
Seriehyllan Bara bra!   38614  
Juvelbolaget Nöjd   37949  
TV-idoler Bra kvalité   38278  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder shit vilket bra pris!!!!   37500  
Prokök Sjukt bra!!   38399  
Baristashopen färskt och gott kaffe   38679  
Blue Fox Blue fox (1)  39696  
Rockmerch Rockmerch   40058  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   38332  
Fritt Flyt Varning -Fritt flyt Farligt för barn!   39284  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   32361  
nyttgolv Kanon   39503  
kidsbutik Gillar!   41191  
DonnaBeauty Rekommenderas   39373  
Kentagon Webshop Online kentagon   39420  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   41657  
    << sida 35 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik