Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kolla alltid registrering av bolag   40096  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   41669  
Thatzhot.com Rekomenderas   32845  
TV-idoler En super affär! (1)  39854  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  40617  
Blingit.se Bra utbud!   40596  
WilFli Super bra och snabb   40527  
Minipeople bra butik   37940  
Clean Cut Design Super   37584  
lilaella LilaElla   37789  
legavenue Varning!!   37682  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   39776  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   39207  
Minipeople Vilken service!   39040  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  38500  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   38400  
provrummet Helnöjd   38442  
Bananaz.se Supernöjd!   40595  
kontorex Super +++++   41149  
ecoloco Proffsig service   41995  
TV-idoler en super bra säljare   40882  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   34579  
wallinsfiske KANONNÖJD!   41408  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   41866  
artistbutiken artistbutiken.se   41894  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   42337  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   41053  
Cicograf www.cicograf.se   34321  
Cicograf Fantastiska produkter   41644  
Heelicious - Sexiga skor Var?   42768  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik