Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
buysnus snus   40807  
zmaka.se Bra butik   41730  
Rapunzel Hair extensions Rapunzelofsweden   39063  
Drefseryd Gård Tummen upp!   38831  
zmaka.se svampbutiken   39389  
zmaka.se Svampbutiken.com   39495  
DN Pool Vilka killar   39727  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   38191  
designonline.se Suveränt utbud!   37720  
Baristashopen Färskrostade bönor   38240  
Nallebudet Nallebudet (1)  38014  
brödleva Äntligen!   38173  
Föreningsprodukter usel service (2)  37292  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  37982  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   37008  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   30541  
Estelles Rekommenderas   37805  
Skistart Kundtjänst   38736  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   39554  
Stor & Fin Glad   38050  
Gothicshop gothicshop.se   32483  
SlipsShoppen.se Grymt!   38196  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   38762  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   37110  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   37694  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   39111  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   38439  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   37281  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   38276  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  38268  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik