Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   42051  
Cicograf namnskyltar   40813  
Babytime Ähh va?   40075  
Cicograf Cicograf   33660  
Amorina Boutique Supernöjd   33693  
En mer personlig presentation av din webbutik   39045  
Angelbaby.se Din (9)  41058  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  39644  
MadDog MadDog (1)  38762  
IT-Körskolan Bedrägeri   38820  
Café ett Kanon   39233  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   39375  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  40462  
Babytime snabb leverans (6)  40217  
Flora Linnea Rosor via nätet   38498  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   37997  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  39499  
Nyhet för butiksägare   37379  
zmaka.se Snabba   38888  
Angelbaby.se Till Nene (1)  40107  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   38630  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  40895  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  36935  
KLOCKOR.NU Bra!   32140  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   38807  
Martinshop Bra och seriös butik   38182  
Anysuit International Perfekt   38657  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   38437  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  39167  
LampGallerian.se Tack   39056  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik