Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   39970  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   39913  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  39709  
Babybay.se Kan bara hålla med tidigare inlägg.   38315  
Nordendäck Nordendäck (1)  39958  
Golf2You Super!!   39482  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Lyckad möhippa   39790  
Dataknuten KK eller inte ?   39174  
LasseLasseLiten Trevlig Butik   38078  
Lensbuddy.com lång leveranstid   37728  
Kino Shop kino shop framtid (1)  38488  
TV-idoler Toppen bra   38105  
TV-idoler Super bra   37266  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Handla på nätet   38045  
Kinabutik Grönt te   38281  
TV-idoler Bara ++++++   37858  
kidsbutik Toppenservice på en kanonbutikk!   39215  
Pixiekids - Coola & snygga barnkläder! Häftiga kläder   32091  
Marina Design Bra service o bemötande   38524  
IT-Körskolan drygt som f** (2)  39920  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt, enkelt, nöjd   38654  
kontorex Vilken super service!   39617  
TV-idoler Kläder   39259  
IT-Körskolan Dålig support   40198  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   38578  
frisberg Toppen butik   33105  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  38709  
Dackonline.se bra priser (2)  39759  
TV-idoler Super bra! (1)  39133  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   39083  
    << sida 42 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik