Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ink66.com Billigt billigt...! Rekommenderas!   40685  
Gullgrodan Coola kläder och prylar   40524  
Golf2You Bra utbud och kvalitet med snabba leveranser   39555  
kidsbutik Jättenöjd!   39234  
MellMine Massor med prylar :-)   38910  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   38957  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   40221  
LampGallerian.se Snabb Leverans   38655  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   37861  
textilboden Bra service och leverans   38876  
Cabom Tusen Tack!   39057  
Solhem Inredning Kanonbutik   31916  
vingrossen Vingrossen! (1)  37264  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   39531  
Atlasdogs Bra service!   37920  
designdirekt Kass service!   37672  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   39431  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  38446  
Café ett Rekommenderas !!!   38786  
Marineproof Snap davits!!   40087  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  38381  
RosenBoden Bra Service..   38943  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  39674  
Intropris.se Mvg!   37716  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   38076  
ihemmet dålig kvalite   38787  
Stor & Fin Tusen tack   38328  
snusaeget.se snussats grov   38595  
Aroma Creative bra   31031  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  38771  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik