Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Golf2You Bra utbud och kvalitet med snabba leveranser   71817  
kidsbutik Jättenöjd!   68751  
MellMine Massor med prylar :-)   68905  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   68960  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   71868  
LampGallerian.se Snabb Leverans   69168  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   68018  
textilboden Bra service och leverans   70200  
Cabom Tusen Tack!   69513  
Solhem Inredning Kanonbutik   57949  
vingrossen Vingrossen! (1)  67219  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   71199  
Atlasdogs Bra service!   68976  
designdirekt Kass service!   69612  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   69771  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  70284  
Café ett Rekommenderas !!!   64705  
Marineproof Snap davits!!   71574  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  67716  
RosenBoden Bra Service..   70085  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  70997  
Intropris.se Mvg!   69371  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   68973  
ihemmet dålig kvalite   69604  
Stor & Fin Tusen tack   68987  
snusaeget.se snussats grov   69919  
Aroma Creative bra   55517  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  69728  
Stor & Fin Hemsida   70537  
zmaka.se ang beställning (2)  72797  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik