Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Stor & Fin Hemsida   39239  
zmaka.se ang beställning (2)  39227  
uteungar.se suveräna ullkläder!   37498  
zmaka.se Kanon!!   37056  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   38237  
Live it Upplevelse Presenter Strul   37641  
Mussec hm. (1)  38786  
Small To BIG Toppenbra butik!   36957  
zmaka.se Otroliga kryddor   36518  
Cabom Bra   36531  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   36675  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   36589  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   36476  
combatzone dålig service   37655  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   32060  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   37964  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   37987  
Ut Nu Nöjd Kund   36805  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   37549  
Fridsälls Trading Seriös site   38079  
Alfahane bra   38064  
Bloominghome Mycket vackra saker   38382  
Gert Strand Ab Lurad (1)  37568  
Café ett Barnvänligt   38999  
urbana Nöjd Kund   37510  
Dekoratören Dekoratören   37296  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   37244  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  36874  
best2music bra eller dålig? (5)  38503  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   36860  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik