Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dekoratören God service   67596  
Dekoratören Man vill ha allt i butiken!   64434  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Nöjd kund   64857  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra butik och snabb leverans (2)  67236  
Bananaz.se Nöjd kund++++   66378  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Väldigt bra bemötande!   66613  
Usabil.nu usabil.nu   64582  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Otroligt Seriös Internetbutik   65970  
Stämpelgården Kannoooon   65495  
print-it.nu Snabba & billiga   68313  
Outdoorstore Snabb leverans   66344  
Hotlix Grymt Halloween Snask   65175  
Butiq.se Snabb och bra service!   65108  
Kiddoz Nöjd kund! (1)  66645  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och informativ hemsida! (1)  67352  
streetaddict bra (1)  66567  
Belysningsdesign.se Mormors nya lampa   67857  
Gert Strand Ab Toppklass Essenser!   68783  
Trycknu.se Vilken otrolig bra service!!   67143  
polenresor.info Lurad   67143  
Outdoorstore Grymma ryggsäckar   67057  
Printclub AB Billigt! (2)  68103  
Vattenpipan.com Ingen slår Vattenpipan.com´s utbud!   68702  
Stor & Fin Tack   66774  
Fiskbilen skit (1)  67354  
nicetech Undvik böter (1)  69212  
PanOpticon AB Köpte ett system (3)  69402  
RC Huset Kanonbra priser och service (2)  69164  
Dustin Home Kanonbra   70997  
Bodystore Kanonbra   68690  
    << sida 46 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik