Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kinabutik Fram med kina sker   58734  
Kinabutik Bra butik i Göteborg   72013  
Kinabutik Kinabutik.se   70342  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   70659  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   69362  
Webbshoppen.se bra service   69306  
Café ett Kanon!!   67331  
kundfinans.se jättenöjd med kundfinans.se   55708  
kundfinans.se lån   58218  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  69195  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   68043  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   69960  
Kidsplanet Bra kvalite   69540  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  69861  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   55283  
superbutiken Slipp alkoholskatten :-o (1)  67783  
globalsport Brett Sortiment!   68093  
Skistore.se bra butik   69123  
gycklaren.com problem (1)  68911  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   68249  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  68949  
Dataknuten Lång väntan på varor   68889  
Belysningsdesign.se Bra   68736  
Swedelink Trade & Import Väldigt bra (1)  67649  
Swedelink Trade & Import Mycket bra!   70471  
Concept Snygg sida   58121  
Bananaz.se SUGER   57304  
snusaeget.se Gör eget snus   68575  
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   69029  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   71321  
    << sida 48 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik