Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   38669  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   39682  
Trailer Träsh Mycket bra!!   38761  
Alienbase Metallica biljetter   36925  
Mine. Utmärkt kundservice!   37561  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   38568  
DiaDirekt Bra service   40361  
DiaDirekt bra service   36650  
zmaka.se Slö...   37398  
Place-It Otroligt snygga saker!   37462  
ginatricot ENGREN   37322  
Kingsize skor KING SIZE SKOR i Malmö   38466  
Mammapatita wowwww   38039  
Hotlix Goa Maskar!   32332  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  38967  
Fotoquick kanonbra   31833  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  38708  
ginatricot bäst!   36606  
Strumpbutiken Super snabb leverans   37226  
Headstyle Håller med!   37995  
JedeDesign Rekommenderas varm!   37450  
Svana K Svana K   37264  
Fridsälls Trading Snabb support   38076  
Michaela de la Cour snabb service   38056  
uteungar.se DYRA!! (1)  37877  
KSO Rekomenderar KSO   38395  
Headstyle Perfekt!   37430  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   37506  
Gavelins silver Kanonbutik!   38226  
ZooSajten Onödigt strul!!   38054  
    << sida 49 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik