Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nylanders Mattor Bra service   40252  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder SUVERÄNT!   41147  
Komplett.se Suveräna!   40372  
Fridsälls Trading Nöjd   38860  
Nordic Racing Sjysst service   39579  
Breeze Clean butik..   39960  
CD WOW! Klockrent   34680  
SthlmCompany Intressant   37503  
Pimpinella.org Bra service   38235  
Skistore.se fungerar utmärkt   38000  
Mine. Rekommenderas   38093  
uteungar.se fina regnkläder   38006  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   38344  
grooming Snabb service och bra utbud!   38997  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   38356  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  38078  
reginamarine Bra sida   37593  
RaffiGiraffi underbara leksaker   38607  
pagoni Bäst i test!   38183  
zmaka.se sååååååååå gott   38198  
uteungar.se uteungar.se (1)  37692  
MadDog Bra servise   38494  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  38103  
Skistore.se rea   34081  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   38241  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   37642  
uteungar.se barnkläder   37153  
TUNES Kul tjänst   37649  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  38180  
Wynnsbutiken Logga   32362  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik