Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Komplett.se Suveräna!   73468  
Fridsälls Trading Nöjd   71821  
Nordic Racing Sjysst service   71588  
Breeze Clean butik..   72824  
CD WOW! Klockrent   63170  
SthlmCompany Intressant   69476  
Pimpinella.org Bra service   71283  
Skistore.se fungerar utmärkt   71376  
Mine. Rekommenderas   69447  
uteungar.se fina regnkläder   69225  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   68996  
grooming Snabb service och bra utbud!   70518  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   71350  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  69739  
reginamarine Bra sida   68771  
RaffiGiraffi underbara leksaker   71607  
pagoni Bäst i test!   70698  
zmaka.se sååååååååå gott   71359  
uteungar.se uteungar.se (1)  70749  
MadDog Bra servise   70801  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  71119  
Skistore.se rea   61876  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   71175  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   70305  
uteungar.se barnkläder   70122  
TUNES Kul tjänst   71082  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  71484  
Wynnsbutiken Logga   59734  
SwedishSnus.com Billigaste alternativet! (3)  76721  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  74876  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik