Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
uteungar.se Mkt snabb frakt!   75378  
pagoni rekommenderas varmt   70318  
Sekanum ojojoj   71893  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   70686  
elonline Snabbt och enkelt   70000  
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   72157  
uteungar.se snabb leverans :-)   71641  
Bananaz.se riktigt bra!!!!   60152  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   70260  
weralena.se Super....   71379  
Moulinex Krups Snabb leverans   70521  
kundfinans.se men det är smidigt (1)  72384  
ownlabel Broderar på kepsar med   70008  
kundfinans.se sökte lån (2)  71548  
Kleio Trevlig butik!   73718  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  76202  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  74733  
zmaka.se Trevlig butik!   71847  
Spastugan.se Underbart!   72168  
fishonnet Fiskepö   61571  
Glaspärlor.se Jättefina pärlor och bra priser!   71339  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   71684  
Rejoy.se Rejoy   70685  
streetaddict Schysst Butik   58180  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för presenten!   71688  
Bananaz.se Snabbt och billigt!!   71304  
stayhard Grymma märken!   69177  
zmaka.se faktura (1)  72819  
fannyhair fanny hair   71099  
Flora Linnea Bra postorder!   73669  
    << sida 51 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik