Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
carada Prisvärda och fina träningskläder   40240  
satpro SNABB LEVERAN (1)  40216  
Kortdesign Kvalitet och bra service   39651  
Kondomkungen Kul med olika sorter   34793  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  40574  
ClipLine SNYGG! (3)  41862  
Sexshopen.net Shopen suger   40558  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  42065  
Strumpbutiken Sockclips (1)  40212  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  39403  
Pokerbolaget Nöjd.   33328  
Sex in the city bra service!   38741  
zmaka.se Nöjd!   45389  
zmaka.se Betalningssätt (1)  39886  
Hotlix Goda små skryp!   40084  
Tassalogen Mycket bra!   39317  
3nity.se BLUFF (4)  41497  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   41314  
guldfisken bra (1)  41149  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  40196  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   35546  
The Northerner Har prövat... (3)  40597  
Diarydreams finns inte (1)  39966  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   39666  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  39894  
Sally & Sara Sally och sara   39724  
scstyling.com Bra service   40204  
happyhair Bara strul. (5)  40703  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   41710  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  41019  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik