Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
sirlig.se Toppenbutik! (2)  44209  
Kul för oss som driver dem!   41336  
Hitta Butik. (2)  41871  
happyhair Varning!! Oseriöst företag! (13)  45552  
arteq Bästa butiken på nätet   41239  
Dukatbord.se Äntligen!   42450  
fishonnet Multirullarna   42821  
Diabildscanning Funkar bra (6)  41861  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   40764  
Spastugan.se Funkade fint (1)  41388  
TC-Trendcenter Bra webshop   40365  
Tågkompaniet ??   41626  
Skistore.se Riktigt bra...   41233  
TC-Trendcenter wow   40796  
Sexshopen.net Häftigt värre (2)  40933  
Tigerstad fotopapper till din skrivare   40743  
Kondomexperten skitkondomer   41282  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop slipsar   35693  
happyhair KANON! (1)  41772  
Perfekt arbetsrredskap   37707  
Eriks Hästutrustning Sökning   35240  
Billigakondomer.se Fräsch butik! (2)  41823  
zmaka.se Jättebra   41071  
Hästboden i Tygelsjö Jättebra   41726  
naturshop.se Mycket bra.   43270  
Nissesherrmode Mycket bra service och komplett sortiment   43464  
MartinsColor.com snabb leverans   44241  
Loppan & Piraten Supersevice..vilken gullig butik   44709  
DentaWorks Tandblekning Skumt.. (3)  43862  
zmaka.se Eloge!   44141  
    << sida 54 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik