Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Hitta Butik. (2)  77612  
happyhair Varning!! Oseriöst företag! (13)  82978  
arteq Bästa butiken på nätet   75389  
Dukatbord.se Äntligen!   77767  
fishonnet Multirullarna   78296  
Diabildscanning Funkar bra (6)  74904  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   74658  
Spastugan.se Funkade fint (1)  73839  
TC-Trendcenter Bra webshop   72940  
Tågkompaniet ??   76376  
Skistore.se Riktigt bra...   74261  
TC-Trendcenter wow   73623  
Sexshopen.net Häftigt värre (2)  74076  
Tigerstad fotopapper till din skrivare   72771  
Kondomexperten skitkondomer   73627  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop slipsar   65100  
happyhair KANON! (1)  75542  
Perfekt arbetsrredskap   66435  
Eriks Hästutrustning Sökning   63482  
Billigakondomer.se Fräsch butik! (2)  75226  
zmaka.se Jättebra   73839  
Hästboden i Tygelsjö Jättebra   74494  
naturshop.se Mycket bra.   77385  
Nissesherrmode Mycket bra service och komplett sortiment   75772  
MartinsColor.com snabb leverans   77903  
Loppan & Piraten Supersevice..vilken gullig butik   79239  
DentaWorks Tandblekning Skumt.. (3)  77698  
zmaka.se Eloge!   78403  
Mobillagret.com Snabbt!   79967  
piecepipe kvalitet   80873  
    << sida 54 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik