Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Mobillagret.com Snabbt!   45064  
piecepipe kvalitet   45632  
TopGuard Security Bra service och hjälp.   45429  
TopGuard Security Kanon!   38961  
Nallebudet Uppskattad gåva   45485  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  45202  
piecepipe oslagbar (2)  47064  
3nity.se 3nity (1)  45704  
zmaka.se Jättenöjd   45225  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   39565  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   45421  
Elektronikgruvan Snabb leverans   44702  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  44200  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   45890  
fishonnet Rekommenderas   45364  
chique Så snyggt!   44280  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  46819  
Dataknuten Strulig lrverans   46369  
marinaman.se Bra och snabbt!   46786  
Barnplatsen Rubens docka   45959  
netonnet Netonnet.se   45751  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  45497  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  46103  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  46379  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  46694  
VistaPrint vistaprint   45474  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  45178  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   46500  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   44762  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  48695  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik