Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TopGuard Security Bra service och hjälp.   82762  
TopGuard Security Kanon!   67446  
Nallebudet Uppskattad gåva   80272  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  78806  
piecepipe oslagbar (2)  80797  
3nity.se 3nity (1)  79368  
zmaka.se Jättenöjd   77901  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   67485  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   78772  
Elektronikgruvan Snabb leverans   78032  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  78488  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   81874  
fishonnet Rekommenderas   79739  
chique Så snyggt!   76005  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  80340  
Dataknuten Strulig lrverans   81221  
marinaman.se Bra och snabbt!   80529  
Barnplatsen Rubens docka   80629  
netonnet Netonnet.se   79967  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  78400  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  80606  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  81060  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  81797  
VistaPrint vistaprint   80050  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  78613  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   81241  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   78867  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  83036  
skydd.se Dolda kameror?! (2)  83733  
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   83906  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik