Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
happyhair www.happyhair.se/   84181  
Prylbanken.se Bra köpmarknad   80983  
cum-clubwear. Grymt bra!   83758  
zmaka.se Mycket bra   81652  
bodyjewelry Läcker och underbar piercingbutik!   72713  
zmaka.se svampbutiken.com   77595  
Varning! Undvik betala med kort på nätet! (8)  79769  
knoddenoknyttet.se Underbar service!   78294  
6shoppen.se fysisk butik? (3)  76845  
6shoppen.se gämför e-butiker (1)  76744  
Gardefelt.com Mycket Bra ;-)   66587  
abcgruppen.se Dåliga tryck (2)  77981  
Innebandybutiken.se Enda butiken med fullt sortiment   76834  
Tips på hur man får fler besökare (2)  77986  
zmaka.se svampbutiken   80365  
zmaka.se Svampbutiken.com   79345  
6shoppen.se Kanon   81385  
Vackerkonst.se Dåligt (3)  77757  
6shoppen.se Butiken?   74692  
abcgruppen.se Håller ej vad de lovar! (1)  73936  
J.NO Fitness Rådgivning   74305  
6shoppen.se vilken service (8)  77873  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   75407  
knoddenoknyttet.se Knodden & Knyttet   73113  
sweds.com Helt suverän butik! (6)  74283  
knoddenoknyttet.se Gullig butik   73978  
midas.nu Enormt sortiment (1)  74842  
Alarmera Hemsäkerhet AB bästa larm och snabbservice   75684  
Hiko.se Helt klart billigast! (3)  77488  
zmaka.se Snyggt   78308  
    << sida 56 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik