Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   78543  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  74572  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   75862  
Tretti.se Nej tack tretti   77626  
AudioTech Mycket bra!   77976  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   75948  
hockeyprylar.se :D!!!   63996  
SthlmCompany Snabba   75092  
Rofa snyggt   61994  
smink.nu Hmm. (2)  74437  
Diarydreams Tjejtgrejer   74738  
Phoneq mobilsmycken Super!   73388  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  74912  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   77248  
zmaka.se svamp   75831  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  77758  
Minibike Sweden stöld (3)  74958  
Payson Helt störda (4)  75781  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  77985  
Inkclub Bäst (3)  74676  
LensWay 95%   76534  
Tretti.se vem (3)  75740  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   74969  
Unispel Mycket snabb support   75693  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   74350  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  76520  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  76234  
Bengans Skivbutik bengna   76780  
Benzler direkt Här finns allt   65652  
Lastbryggan AB Kund i många år!   79635  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik