Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Hiko.se Helt klart billigast! (3)  42364  
zmaka.se Snyggt   42817  
Vackerkonst.se Personlig present   42334  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  42274  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   43111  
Tretti.se Nej tack tretti   43450  
AudioTech Mycket bra!   44201  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   42197  
hockeyprylar.se :D!!!   35741  
SthlmCompany Snabba   41896  
Rofa snyggt   35859  
smink.nu Hmm. (2)  41913  
Diarydreams Tjejtgrejer   41848  
Phoneq mobilsmycken Super!   41331  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  41817  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   42451  
zmaka.se svamp   42081  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  43233  
Minibike Sweden stöld (3)  42395  
Payson Helt störda (4)  43032  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  44318  
Inkclub Bäst (3)  41922  
LensWay 95%   42540  
Tretti.se vem (3)  42997  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   41751  
Unispel Mycket snabb support   41933  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   41722  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  42135  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  42622  
Bengans Skivbutik bengna   42068  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik