Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lenses4net Lenses4net   68352  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  77532  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  76812  
Travelpartner Skojare   85273  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  85706  
zmaka.se svampbuticken.com   83907  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  82198  
Rätt kul samtidigt (3)  82499  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  82712  
caliroots ASBRA   70720  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  82222  
SimpleSmile.se Tandblekning   82632  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   83600  
Sunnysite sunnysite (4)  83232  
Nordic Racing långa leveranstider   84204  
wesellcd.com helt rätt! (1)  82879  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   82584  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  109555  
wesellcd.com Håller med   82687  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  81029  
wesellcd.com Superbra!   84321  
Elshop.se Coola grejjer!   81894  
Music.Man Fina instrument.   81684  
mypix Skarpa bilder   82959  
wesellcd.com billigt!   81900  
PartyPrylar.com trevlig butik   82815  
viking Fina smycken   81087  
smink.nu Superduper billigt!   81725  
Unispel Trevlig service och bra priser   83271  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   84590  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik