Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Benzler direkt Här finns allt   36825  
Lastbryggan AB Kund i många år!   43881  
Lenses4net Lenses4net   37873  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  43595  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  42483  
Travelpartner Skojare   47599  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  47395  
zmaka.se svampbuticken.com   45830  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  44757  
Rätt kul samtidigt (3)  44092  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  46002  
caliroots ASBRA   38496  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  44858  
SimpleSmile.se Tandblekning   44678  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   45189  
Sunnysite sunnysite (4)  45295  
Nordic Racing långa leveranstider   45656  
wesellcd.com helt rätt! (1)  44526  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   44597  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  72879  
wesellcd.com Håller med   45194  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  43939  
wesellcd.com Superbra!   45877  
Elshop.se Coola grejjer!   44359  
Music.Man Fina instrument.   44320  
mypix Skarpa bilder   44372  
wesellcd.com billigt!   44431  
PartyPrylar.com trevlig butik   44597  
viking Fina smycken   43859  
smink.nu Superduper billigt!   44615  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik