Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Pilebooks Internetbokhandel Kurslitteratur (3)  85754  
KSO Här skall jag handla fler gånger   83205  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  85064  
VistaPrint Beställd (7)  86701  
Megashop Megashop.se (3)  85583  
sparadata nöjd kund   81271  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  68710  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   80743  
Körkortet *varning* körkortsfrågorna (2)  80409  
SPORTAB besvikelse   81840  
quilta Jättebra service   79126  
Vilka inlägg är nya??? (2)  79414  
Tretti.se Mina tips till tretti   83041  
e-kontakt Fantastic   80769  
Erotikmagazinet.se Bra butik (1)  81563  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   80604  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   81095  
Sexshopen.net Shit företag!!! (16)  84377  
kram.se Kul namn, superservice!!   80115  
Kommenterar sin egen butik (4)  80191  
sparadata toppen service och bra prylar   80132  
Butik6 Bra   80578  
Megashop 10poäng   82738  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  81044  
elprylar Bra priser, fina prylar.   80503  
sparadata fel namn, bra produkter   81967  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   68916  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   80662  
smink.nu Info om www.smink.se (9)  86870  
Hiko.se Slarvigt packeterat (2)  83942  
    << sida 59 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik