Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Unispel Trevlig service och bra priser   44733  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   45323  
Pilebooks Internetbokhandel Kurslitteratur (3)  45426  
KSO Här skall jag handla fler gånger   45254  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  46449  
VistaPrint Beställd (7)  47662  
Megashop Megashop.se (3)  47149  
sparadata nöjd kund   44524  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  37836  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   44054  
Körkortet *varning* körkortsfrågorna (2)  44304  
SPORTAB besvikelse   44896  
quilta Jättebra service   43591  
Vilka inlägg är nya??? (2)  42972  
Tretti.se Mina tips till tretti   45006  
e-kontakt Fantastic   43837  
Erotikmagazinet.se Bra butik (1)  45027  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   44135  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   44211  
Sexshopen.net Shit företag!!! (16)  46014  
kram.se Kul namn, superservice!!   44479  
Kommenterar sin egen butik (4)  43828  
sparadata toppen service och bra prylar   43987  
Butik6 Bra   43947  
Megashop 10poäng   44728  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  43856  
elprylar Bra priser, fina prylar.   44079  
sparadata fel namn, bra produkter   44118  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   37942  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   44164  
    << sida 59 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik