Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
CDON.COM MP3   44283  
Nallebudet Nallebudet (2)  44534  
Resebutiken Perfekt inför ens resa!   44646  
Sexshopen.net Support (2)  45058  
Sexshopen.net Oseriös webshop! (2)  44341  
biologica Eksem   44181  
DentaWorks Tandblekning Hoppsan! Seriös?   39445  
DentaWorks Tandblekning Ingen adress (1)  43580  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Vilka Häftiga Presenter (5)  44297  
Fruktbudet Vill bara rekomendera Fruktboden   43173  
Nails, Body & Beauty Bra   42981  
Nallebudet roligare få utkört som chokladogram (3)  43547  
Wettergrens Otrologt bra service   43581  
Nallebudet Rolig idé (4)  43579  
AYA Coola Japanska samlarfigurer   43028  
McNytt.com Kanon skylt   38737  
Japanska leksaker och Design leksaker   42421  
Kondomkungen Snabbt och enkelt!   42964  
www.sexandtoys.dk (1)  36275  
golfstore Kanon!   37656  
pedalogerna Trevligaste proffsbutiken för elitcyklister och motionärer !   42491  
Björklinge Bildemontering AB Bra priser   43581  
mcmobil.com Bra med små butiker, kul, MC MOBIL   43048  
MobilGlitter.se Vill rekomendera denna butik (1)  43434  
Sexshopen.net Ett Fantastiskt Sortiment (4)  43712  
Kan bara hålla med!   41783  
vita tänder på 1 veckan perfekt resultat (5)  41607  
Usabil.nu Bäst   37815  
Bebiströjan En kanon butik för mammorna   43773  
Ve SUNDBERG   42114  
    << sida 62 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik