Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skistart Bra butik!   43966  
Sally & Sara Vilka pinuppor!   43980  
Nyttigt för både Amatör & Proffs   43615  
Nallebudet   42959  
Det 3-dimensionella vykortet!   43046  
Stenkläder Stenkläder (4)  44244  
Skobutik   44141  
Babysimshopen Cool site!   38061  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  43845  
Reparera dykardräkter   42873  
Tips på snygga saker till hemmet   42026  
Kanon Sida! (1)  42231  
Guldshop en unik butik i sverige (2)  44525  
Bokförlaget New Page AB Vilket utbud!   43294  
Dyr produkt   42531  
Snygga tischor!   42215  
Rekomenderas Tjejer! (3)  42734  
Bodystore bodystore.se   43538  
Lensbuddy.com BÄST   43085  
Nallebudet Kanon idé   43779  
Flygstolen.se ellen   44204  
Mobillagret.com Enkel!   43460  
Hjälp till butik (1)  42173  
Skidinfo.se Snygg sida... (1)  43232  
ink66.com oi då   43442  
Spelfällan ingick i min terapeututbildning!   42095  
ZooSajten ZooSajten   43184  
Satvision Scandinavia Norrlandbutiken.se   43350  
Hiko.se Detta var roligt.. (1)  43971  
Sunblock Tuffa solskyddskläder   43622  
    << sida 63 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik