Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nyttigt för både Amatör & Proffs   80579  
Nallebudet   76547  
Det 3-dimensionella vykortet!   76404  
Stenkläder Stenkläder (4)  79442  
Skobutik   78368  
Babysimshopen Cool site!   66902  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  77673  
Reparera dykardräkter   76191  
Tips på snygga saker till hemmet   75591  
Kanon Sida! (1)  74810  
Guldshop en unik butik i sverige (2)  78941  
Bokförlaget New Page AB Vilket utbud!   76129  
Dyr produkt   75047  
Snygga tischor!   74965  
Rekomenderas Tjejer! (3)  75295  
Bodystore bodystore.se   76397  
Lensbuddy.com BÄST   76339  
Nallebudet Kanon idé   78309  
Flygstolen.se ellen   78572  
Mobillagret.com Enkel!   77669  
Hjälp till butik (1)  75279  
Skidinfo.se Snygg sida... (1)  76430  
ink66.com oi då   77377  
Spelfällan ingick i min terapeututbildning!   75248  
ZooSajten ZooSajten   78237  
Satvision Scandinavia Norrlandbutiken.se   78038  
Hiko.se Detta var roligt.. (1)  79418  
Sunblock Tuffa solskyddskläder   78069  
Skaffa en egen ebutik (7)  78730  
Björn Lundén Information AB Björn Lundén Information   83496  
    << sida 63 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik