Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
scandinavianstuff.com Adress   592892  
Butik Täppan Jättefint ställe .   570652  
TemNet Expanderbar vattenslang   590235  
Jaktstil.se Nöjd och glad (1)  585533  
Jaktstil.se Mycket bra service (1)  576172  
Tretti.se Aldrig mer   594094  
STORTMODE.se Fina klänningar   559448  
Euroflorist presentkort   580745  
Starta Enskild Firma f-skatt (2)  597192  
Hill Ceramic Kökskakel   675604  
Hill Ceramic Marockanskt kakel   673302  
Butik Täppan Lite annan inredning (1)  590499  
TemNet Dålig stil (3)  587215  
Hatstore.se Missnöjd. (1)  586295  
Fridas gård Stort urval   563233  
intimleksaker.com KAMAGRA   477061  
Alvis Rörakut Service AB Snabb leverans   477969  
TemNet Bra och snabb service   516398  
Butik Täppan Bra igen.   452974  
Hundteknik   466161  
Eco By Sweden Eco By Sweden AB (1)  467126  
TemNet Allt gick snabbt o smidigt!   422088  
Make me smile Underbara svamptamponger   439570  
RoyalDekor Tavlor Posters Super bra service, man blir shop galen!!   429003  
Norrtunnan Norrländsk avslappnad attityd   439930  
Make me smile Suveräna doftpåsar   428552  
Kristinas Scrapbooking Bra och mycket men kanske för mycket. (1)  421977  
midas.nu Fick aldrig varorna   415485  
Paulas Smycken impressed with your website.   403441  
Paulas Smycken Jättefina smycken!!! (3)  321937  
    << sida 2 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-02-12 15:11
clazzyfashion
skitiga / dålig kvalité på kläder
beställde klänning från clazzyfashion, den var inte alls lik den på bilden, såg ut som något billigt kraffs. var även smutsig och luktade illa, skickade tillbaka varan men har ej sett röken av några pengar, ägarna är väldigt otrevliga på mailen!

köp inte något härifrån!!

/Mimmi
Läs inlägg                                    2009-03-19 09:35
clazzyfashion
ang: skitiga / dålig kvalité på kläder
jävla bluff företag är vad dem är.

beställde ett par skor för 5 veckor sen, har ännu inte fått någon leverans och hoppas heller inte att de kommer efter allt jag hört om dessa.

det går inte att nå dem varken via telefon eller mail!!!

tänk på att google på företag nästa gång någon vill köpa något. har jag fått lära mig nu iallafall. vilken tur att jag inte fått någon jävla leverans.

jag är såå förbannad!!

/Mirella