lugna er nu! hon har ju bett om ursäkt. att önska att nån går i konkurs för att de skriver ett ogenomtänkt inlägg på ett forum är ju absurt! jag blir faktiskt förbannad. personligen tror jag massor av alla butiker härinne med postiva omdömen bett sina nära och kära skriva en rad eller två..... så kasta inte sten i glashus endel av er som klagat.....
visst kan detta tonas ner men det som startade det hela ger ett så oseriöst intryck och gnuggar av sig på trovärdighten på hela upplägget av butikssnack och visar på dåligt omdömme från m/n. och ripp off har rätt.
jag känner inte till ägaren av denna butik överhuvudtaget. gick in på butiken för första gången idag efter att ha sett snacket härinne. så sluta smutskasta mig och påstå att jag på nåt sätt har en relation till ägaren för att jag säger min mening om det hela! jag vill höra hur leveranser fungerar, hur kundbemötande är osv- inte se påhopp som att man önskar någon i konkurs för något de skrivit härinne- det här är ett forum för oss kunder- inget forum för att hänga ut eller försöka sänka enskilda butiksinnehavare när man inte ens handlat i deras shop. det är min åsikt och den står jag för. och nej, jag känner varken maria eller nån annan bakom det företaget- jag är en som gillar det här forumet för att det kan ge en vink om bra eller dåliga affärer när man skall handla på nätet.
precis hanna, man vill få ärliga och korrekta omdömen på detta forum. tycker du verkligen att dom som bedriver verksamhet har rätt att lämna omdömen till dig som kund om deras egen butik? det är ju det som retar upp alla som försöker få tips om och även förtroende för butikerna här. när butiksägare skriver egna omdömen så undergräver dom ju hela iden med denna tjänst. så jag önskar fortfarande att det kommer gå dåligt för nämnda butik, och även alla andra som inte kan pröjsa egen reklam på platser där det hör hemma. fast du kanske är nöjd med att få felaktiga omdömen och kanske blir lurad till dåliga affärer pga det?
håller med dig, men jag anser att skadan redan är skedd för företaget ifråga. att folk sedan skriver oerhört agressiva och elaka saker anser jag inte vara ok. alla ser ju att det är skrivet av ägaren, så låt vara- inget blir ju bättre elaka påhopp. låt istället diskussionerna fortsätta handla om det de skall handla om- hur butikerna är att handla i. tycker det är lite märkligt att hittabutik.se inte raderar såna kommentarer- det står ju att de skall göra det nedan- då skulle man slippa se sånt och forumet skulle behålla det som det är till för- kundernas egen diskussion.