jag är verkligen skeptisk när det gäller kommentarer överhuvud taget. vi har över 10000 besök från hittabutik och totalt över 30 000 kunder som handlat hos oss de senaste fyra åren och inte en enda kommentar? det som bör sägas är att vi de senaste två åren inte har haft en enda missnöjd kund som vi vet om. och av egen erfarenhet så är det kanske 1 på 500 kunder som orkar skicka ett email om att de är nöjda, och desto mindre skriva ett omdöme på någon sida som denna.
vi uppmanar också våra kunder att gärna ge oss feedback - faktiskt på tre sätt i dagsläget. ser man på antalet kundkommentarer här på hittabutik.se så funkar det.
vi får väldigt mycket respons överhuvudtaget från våra kunder eftersom vi även gör uppföljningar kontinuerligt och kundundersökningar för att höra att kunden är nöjd med sitt köp och vår köksbutik.
100% fokus på kunden och jag lovar att de ger lite beröm och goda råd till förbättringar tillbaka.