köpte ett par skor men fick fel. fick ringa och tjata, men fick till slut ett par nya - i fel storlek. blev lovad ersättning för frakten för de tillbakaskickade skorna - men det var ett tomt löfte. fortfarande inga pengar efter två månader.
om du vill ,lisa, så kan jag lägga in dina mejl så alla får se vad du har skrivit till mig, alltså inte ringt. första kontakten du tog var när du fick fel skor som vi då bad dig skicka tillbaka och vi skulle då skicka ett par nya skor till dig. du sa då att du skulle åka utomlands och skulle vara borta några veckor och att du skulle kontakta oss när du kom hem. när du sedan kom hem skickade vi ett par nya skor till dig som visade sig vara för små. du mejlar då till oss, inte ringer, och säger att du inte "orkar" skicka tillbaka skorna men önskar få frakten på 60 kr insatt på ditt konto. mig veterligen så har detta blivit gjort och skulle det nu vara så att det inte blivit det så hade du bara kunnat lyfta luren och ringt. vår kundsupport är öppen alla dagar, året runt mellan 9-21. kundservicen är vi extremt noga med och om du nu inte"orkar" skicka tillbaka dina skor för att få rätt så är det otroligt dålig stil av dig att försöka förstöra det goda rykte vi har när det gäller kundservice. att handla kläder och skor på internet kan innebära att storlekarna kan variera och inte passa. tänk på det i fortsättningen innan du tänker kasta skit på seriösa företag som gör sitt bästa för kunderna.