vi beställde i mars 2010 en s.k. springcykel till vår son. det skulle ta 4-5 dagar att få den enligt markus johansson på etrendstore.se i som äger och driver butiken.
den 5 april mailar jag och frågar hur det går varpå han svarar att de ska ha cykeln hemma den 24 april.
den 20 april skriver han att cykeln på nytt är försenad och att det nu är runt den 8 maj som gäller...
inte heller då kommer det någon cykel, utan efter tjat får vi nya besked. nu är det slutet på vecka 19 eller början på vecka 20 som gäller.
men - föga förvånande - kommer det inte någon cykel alls och det krävs ett ärende hos kronofogden för att markus johansson slutligen ska betala tillbaka pengarna vi betalt för cykeln. det sker den 6 juni, alltså tre månader efter det att cykeln skulle ha kommit…
summa summarum ägs och drivs alltså etrendstore.se av en skojare som inte ens drar sig för att blåsa små barn på deras önskegrejer!
hej carl, ett litet tips rörande webbshoppar. först så ska du alltid kolla om det finns ett telefon nmr som du kan ringa. finns inte det, så kan du skita i den shoppen, välj en annan! oavsett om den skulle vara några kronor dyrare. sen så kolla upp åsikter ifrån andra som har varit involverade i shoppen.