Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Crystal Memories Trevliga killar!   52802  
clazzyfashion Blåsare! (3)  52162  
Ny sortering på hittabutik.se   52477  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  54427  
Qantari Qantari (1)  52929  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   51451  
xajon Hjälmköp   49912  
Haga Cykel Haga linköping   50935  
Bynor Billig värmepumpsbutik   49161  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   52241  
ciggtorget (1)  48830  
Läder & Järn Namnsmycken   49981  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   43322  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   49820  
Bodegashop.com Fraktbolag   50152  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   43217  
theTshit Snälla och trevliga.   50522  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   50087  
Caravan AB bemötande   48906  
ciggtorget (3)  49098  
Fredashop BÄST!!!   50765  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   50419  
bythjul.com 10/10 Hjul!   50867  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  49428  
Racketshopen com Mycket nöjd!   49859  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   48869  
Spastugan.se Toppen!   50029  
Rockwear Handla inte här! (1)  50796  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   47788  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   51324  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn