Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  79332  
Ny sortering på hittabutik.se   79331  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  80073  
Qantari Qantari (1)  79720  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   78974  
xajon Hjälmköp   76504  
Haga Cykel Haga linköping   77163  
Bynor Billig värmepumpsbutik   75960  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   79196  
ciggtorget (1)  76197  
Läder & Järn Namnsmycken   77430  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   67370  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   76865  
Bodegashop.com Fraktbolag   77409  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   66853  
theTshit Snälla och trevliga.   78222  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   76120  
Caravan AB bemötande   75711  
ciggtorget (3)  75748  
Fredashop BÄST!!!   78102  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   77737  
bythjul.com 10/10 Hjul!   77110  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  76824  
Racketshopen com Mycket nöjd!   76531  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   75626  
Spastugan.se Toppen!   76448  
Rockwear Handla inte här! (1)  77661  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   72092  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   80163  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   82200  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn