Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   73723  
zmaka.se Bra service & utbud   70975  
Ergohuset Tack (2)  72833  
Ergohuset Stor kunskap   72379  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   73374  
bilradiohuset.se Toppen!!!   71856  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  70013  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  72783  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  70251  
djurshopen dåligt upplägg (3)  72946  
MartinsColor.com Jättenöjd!   66994  
butik21 Stödstrumpor   73143  
Butik Stylish Mycket bra service!   72113  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   73869  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   67394  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  68919  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   72432  
butik21 stödstrumpor   55629  
Nu är tävlingen avgjord   70925  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  68524  
Kontors24.se Nöjd kund   74599  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   69060  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   70024  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  72563  
butik21 +++++   72053  
Spastugan.se Snabbt och bra!   67419  
GweiLo Snabbt fixat   75127  
butik21 Stödstrumpor   70590  
Spelexperten.com Bra utbud,   62539  
butik21 *   80664  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn