Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   64068  
zmaka.se Bra service & utbud   64778  
Ergohuset Tack (2)  64955  
Ergohuset Stor kunskap   64814  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   63451  
bilradiohuset.se Toppen!!!   64325  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  65046  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  64639  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  64319  
djurshopen dåligt upplägg (3)  64296  
MartinsColor.com Jättenöjd!   61585  
butik21 Stödstrumpor   63512  
Butik Stylish Mycket bra service!   64941  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   64440  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   62738  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  62880  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   64896  
butik21 stödstrumpor   51943  
Nu är tävlingen avgjord   63484  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  62876  
Kontors24.se Nöjd kund   66053  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   62998  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   62884  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  64846  
butik21 +++++   64913  
Spastugan.se Snabbt och bra!   62246  
GweiLo Snabbt fixat   65598  
butik21 Stödstrumpor   65071  
Spelexperten.com Bra utbud,   56961  
butik21 *   69121  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn