Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Toppen   33716  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   33544  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   33586  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   33351  
noshame bara bra   35056  
butik21 kvalitet? (2)  32976  
Juvelbolaget dyrt   32806  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  32205  
butik21 toppenservice   32143  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  32461  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   26543  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  32895  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   33307  
Cyberphoto Ab Nätbutik   33340  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  33101  
Rumstid taklampa   31159  
butik21 Toppenstödstrumpor.   32655  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   32051  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   33841  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  33575  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  35304  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  35649  
Juvelbolaget Mycket bra priser   35535  
Ulrika Smycken Nmansmycken   31945  
butik21 Stödisar   33886  
Creations by Lis Toppen   33041  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   33041  
zmaka.se Supersnabb leverans!   35509  
butik21 Mycket nöjd!   33985  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   27996  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn