Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  66087  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  66405  
Blingit.se Bra utbud!   66780  
WilFli Super bra och snabb   65493  
Minipeople bra butik   64081  
Clean Cut Design Super   63059  
lilaella LilaElla   63136  
legavenue Varning!!   63794  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   66031  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   66059  
Minipeople Vilken service!   64642  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  64217  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   64864  
provrummet Helnöjd   64691  
Bananaz.se Supernöjd!   66740  
kontorex Super +++++   67620  
ecoloco Proffsig service   68578  
TV-idoler en super bra säljare   67035  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   55607  
wallinsfiske KANONNÖJD!   67457  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   67674  
artistbutiken artistbutiken.se   68505  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   68335  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   68353  
Cicograf www.cicograf.se   55901  
Cicograf Fantastiska produkter   68360  
Heelicious - Sexiga skor Var?   70619  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   70996  
MyHavtorn Fantastiska produkter   59392  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  70396  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn