Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  72728  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  71405  
Blingit.se Bra utbud!   72840  
WilFli Super bra och snabb   69644  
Minipeople bra butik   71789  
Clean Cut Design Super   66433  
lilaella LilaElla   69929  
legavenue Varning!!   70571  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   69791  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   72461  
Minipeople Vilken service!   72273  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  68626  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   71770  
provrummet Helnöjd   68339  
Bananaz.se Supernöjd!   74346  
kontorex Super +++++   74673  
ecoloco Proffsig service   74359  
TV-idoler en super bra säljare   72569  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   59707  
wallinsfiske KANONNÖJD!   71396  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   72793  
artistbutiken artistbutiken.se   75512  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   75630  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   75419  
Cicograf www.cicograf.se   61655  
Cicograf Fantastiska produkter   74699  
Heelicious - Sexiga skor Var?   79580  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   78727  
MyHavtorn Fantastiska produkter   62485  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  78378  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn