Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  34754  
trend4you Kula grejer   35393  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   35173  
streetlab snowboard (1)  35275  
TV-idoler Supersnabb leverans!   37304  
SMSGULD.se smsguld   35256  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   35392  
nim Helnöjd :)   34853  
Nordic Ice ismaskiner   27305  
Spelexperten.com Nöjd   34132  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   33829  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   33820  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   33995  
Dunken.se Snabba leveranser   35053  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  34967  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   34581  
Alienbase kanonservice   34924  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  33390  
3nity.se www.3nity.se   27950  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   34247  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   34575  
Lifestylesport fina båtar   27111  
Väskan.com Service som den borde vara   35722  
LENA K Snygga grejor   34739  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  34280  
Parfym.se Fundering (2)  28067  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   34516  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  33036  
buysnus snus   33689  
zmaka.se Bra butik   34619  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn