Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf Cicograf   61080  
Amorina Boutique Supernöjd   59900  
En mer personlig presentation av din webbutik   72836  
Angelbaby.se Din (9)  73801  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  71149  
MadDog MadDog (1)  70012  
IT-Körskolan Bedrägeri   71034  
Café ett Kanon   72126  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   72539  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  73949  
Babytime snabb leverans (6)  71736  
Flora Linnea Rosor via nätet   71347  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   69935  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  71314  
Nyhet för butiksägare   68044  
zmaka.se Snabba   71348  
Angelbaby.se Till Nene (1)  72760  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   70989  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  72912  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  67717  
KLOCKOR.NU Bra!   58472  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   72013  
Martinshop Bra och seriös butik   70483  
Anysuit International Perfekt   70216  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   71180  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  71867  
LampGallerian.se Tack   72700  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   71906  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   74531  
Lyckogram Mycket nöjd!   76690  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn