Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lyckogram Mycket nöjd!   31463  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   25747  
Kinabutik Kinabutik gbg   31251  
TV-idoler Bob påslakan   25128  
Hyrahyra Grym sida   32452  
enchant Snabb och bra service (5)  30902  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   29931  
Hattpinnen Supernöjd   29819  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  30483  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  30315  
frozza.se SNyggt Även för herr   31609  
provrummet Nöjd kund   30713  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  30459  
Solhem Inredning ny favorit (1)  30226  
Beauty4u Superbra öronljus!   30655  
LampGallerian.se underbart   30837  
TV-idoler HÖG servic!!!   31386  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   31683  
parkettbutiken skojare   32131  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   32743  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   25680  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  33120  
TV-idoler Allt bra!   31843  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   32350  
TV-idoler Toppen!!   31279  
2FUN Kanonbra priser   25381  
zionesse Bra butik   31574  
uteungar.se Suveräna byxor   32376  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   33213  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   33116  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn