Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   60875  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  71457  
ClipLine SNYGG! (3)  72531  
Sexshopen.net Shopen suger   69228  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  71359  
Strumpbutiken Sockclips (1)  70403  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  70647  
Pokerbolaget Nöjd.   59457  
Sex in the city bra service!   69321  
zmaka.se Nöjd!   76539  
zmaka.se Betalningssätt (1)  69948  
Hotlix Goda små skryp!   71882  
Tassalogen Mycket bra!   69851  
3nity.se BLUFF (4)  72448  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   72183  
guldfisken bra (1)  71946  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  70004  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   62284  
The Northerner Har prövat... (3)  72120  
Diarydreams finns inte (1)  70243  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   71297  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  70083  
Sally & Sara Sally och sara   70063  
scstyling.com Bra service   71049  
happyhair Bara strul. (5)  71986  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   74598  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  72264  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  78172  
Kul för oss som driver dem!   73256  
Hitta Butik. (2)  74549  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn