Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   65869  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  77493  
ClipLine SNYGG! (3)  77501  
Sexshopen.net Shopen suger   79100  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  80766  
Strumpbutiken Sockclips (1)  76615  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  75965  
Pokerbolaget Nöjd.   63605  
Sex in the city bra service!   74521  
zmaka.se Nöjd!   81939  
zmaka.se Betalningssätt (1)  75597  
Hotlix Goda små skryp!   79397  
Tassalogen Mycket bra!   75000  
3nity.se BLUFF (4)  77502  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   78551  
guldfisken bra (1)  77385  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  75947  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   67109  
The Northerner Har prövat... (3)  80074  
Diarydreams finns inte (1)  77593  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   78100  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  75119  
Sally & Sara Sally och sara   74624  
scstyling.com Bra service   77864  
happyhair Bara strul. (5)  78707  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   83534  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  81339  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  84922  
Kul för oss som driver dem!   79369  
Hitta Butik. (2)  85258  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn