Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kortdesign Kvalitet och bra service   33887  
Kondomkungen Kul med olika sorter   29098  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  34591  
ClipLine SNYGG! (3)  36136  
Sexshopen.net Shopen suger   34656  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  36158  
Strumpbutiken Sockclips (1)  34349  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  33517  
Pokerbolaget Nöjd.   27627  
Sex in the city bra service!   32948  
zmaka.se Nöjd!   33999  
zmaka.se Betalningssätt (1)  34010  
Hotlix Goda små skryp!   34272  
Tassalogen Mycket bra!   33501  
3nity.se BLUFF (4)  35604  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   35342  
guldfisken bra (1)  35053  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  34363  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   29570  
The Northerner Har prövat... (3)  34541  
Diarydreams finns inte (1)  34102  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   33696  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  33990  
Sally & Sara Sally och sara   33878  
scstyling.com Bra service   34242  
happyhair Bara strul. (5)  34638  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   35575  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  34961  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  37720  
Kul för oss som driver dem!   34809  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn