Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  227161  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   208193  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   204224  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   207640  
Chokladbudet chokladbuden   189782  
Haga Cykel Epic comp elite-14   206116  
Rockwear 3st metallica t-shirt   204640  
Make me smile Doft i garderob (1)  199855  
Make me smile Perfekt (1)  191124  
pagoni Nöjd!   182503  
Rehifi.se Trevlig butik   195921  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   202012  
DjurMaxi.se Kontakt?   191228  
tobakshandlaren tobak   193136  
Hemsjön Toppenbutik   189875  
electroworld Hejsan   186092  
Mediamagazinet skivor!!!!!   188848  
Trygg e-handel   195267  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  191179  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   192532  
Fönster Fixaren skitföretag   189711  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  196489  
Haga Cykel Perfekt   196061  
Biglife.se toppen   183215  
Butik Täppan Trevlig butik   188702  
Euroflorist dålig leverans   188922  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  190802  
hatshop hatshopen göteborg   194876  
Darlingsguld bling bling   193944  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  207173  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn