Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  209907  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   194048  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   191403  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   192841  
Chokladbudet chokladbuden   176626  
Haga Cykel Epic comp elite-14   191042  
Rockwear 3st metallica t-shirt   189814  
Make me smile Doft i garderob (1)  184278  
Make me smile Perfekt (1)  177670  
pagoni Nöjd!   169149  
Rehifi.se Trevlig butik   181464  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   184249  
DjurMaxi.se Kontakt?   179882  
tobakshandlaren tobak   178791  
Hemsjön Toppenbutik   178069  
electroworld Hejsan   175081  
Mediamagazinet skivor!!!!!   177200  
Trygg e-handel   181426  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  178804  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   179123  
Fönster Fixaren skitföretag   177189  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  180464  
Haga Cykel Perfekt   179697  
Biglife.se toppen   174097  
Butik Täppan Trevlig butik   178559  
Euroflorist dålig leverans   177145  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  176327  
hatshop hatshopen göteborg   180803  
Darlingsguld bling bling   182753  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  190341  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn