Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   145666  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   143252  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   144461  
Chokladbudet chokladbuden   133879  
Haga Cykel Epic comp elite-14   142629  
Rockwear 3st metallica t-shirt   141269  
Make me smile Doft i garderob (1)  139338  
Make me smile Perfekt (1)  133663  
pagoni Nöjd!   127218  
Rehifi.se Trevlig butik   133521  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   133679  
DjurMaxi.se Kontakt?   134424  
tobakshandlaren tobak   131365  
Hemsjön Toppenbutik   132558  
electroworld Hejsan   130139  
Mediamagazinet skivor!!!!!   131165  
Trygg e-handel   133283  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  133473  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   131328  
Fönster Fixaren skitföretag   130013  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  130627  
Haga Cykel Perfekt   129962  
Biglife.se toppen   130652  
Butik Täppan Trevlig butik   133617  
Euroflorist dålig leverans   131141  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  131806  
hatshop hatshopen göteborg   132206  
Darlingsguld bling bling   135925  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  137929  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  140235  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn