Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   175670  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   173561  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   173812  
Chokladbudet chokladbuden   159988  
Haga Cykel Epic comp elite-14   171839  
Rockwear 3st metallica t-shirt   170884  
Make me smile Doft i garderob (1)  164475  
Make me smile Perfekt (1)  159861  
pagoni Nöjd!   152092  
Rehifi.se Trevlig butik   162818  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   162116  
DjurMaxi.se Kontakt?   163903  
tobakshandlaren tobak   160113  
Hemsjön Toppenbutik   161552  
electroworld Hejsan   159588  
Mediamagazinet skivor!!!!!   160977  
Trygg e-handel   162868  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  162340  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   161153  
Fönster Fixaren skitföretag   160252  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  160623  
Haga Cykel Perfekt   158865  
Biglife.se toppen   160542  
Butik Täppan Trevlig butik   163770  
Euroflorist dålig leverans   160870  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  157508  
hatshop hatshopen göteborg   162348  
Darlingsguld bling bling   166749  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  169262  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  171872  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn