Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   162225  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   159816  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   160705  
Chokladbudet chokladbuden   148127  
Haga Cykel Epic comp elite-14   158912  
Rockwear 3st metallica t-shirt   157487  
Make me smile Doft i garderob (1)  152032  
Make me smile Perfekt (1)  147123  
pagoni Nöjd!   140752  
Rehifi.se Trevlig butik   149606  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   149282  
DjurMaxi.se Kontakt?   150382  
tobakshandlaren tobak   147160  
Hemsjön Toppenbutik   148479  
electroworld Hejsan   146105  
Mediamagazinet skivor!!!!!   147218  
Trygg e-handel   149395  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  149538  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   147767  
Fönster Fixaren skitföretag   146159  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  146851  
Haga Cykel Perfekt   145779  
Biglife.se toppen   146843  
Butik Täppan Trevlig butik   149780  
Euroflorist dålig leverans   147076  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  145035  
hatshop hatshopen göteborg   148323  
Darlingsguld bling bling   152456  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  154759  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  157310  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn