Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Doft i garderob (1)  80071  
Make me smile Perfekt (1)  74818  
pagoni Nöjd!   72669  
Rehifi.se Trevlig butik   74098  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   73633  
DjurMaxi.se Kontakt?   74486  
tobakshandlaren tobak   71637  
Hemsjön Toppenbutik   72437  
electroworld Hejsan   70662  
Mediamagazinet skivor!!!!!   71188  
Trygg e-handel   72239  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  72670  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   70496  
Fönster Fixaren skitföretag   70385  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  70613  
Haga Cykel Perfekt   69924  
Biglife.se toppen   71886  
Butik Täppan Trevlig butik   73871  
Euroflorist dålig leverans   72718  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  72443  
hatshop hatshopen göteborg   72861  
Darlingsguld bling bling   74695  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  76593  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  77681  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   74832  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  73650  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  77643  
Bulbs.se Blåklint (1)  75951  
Patris Mycket nöjd! (1)  77458  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  72871  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn