Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC hmm   70348  
Beställt och fått:)   77369  
Digitalboxen.com Mycket bra   69486  
Sexshopen.net Super shop (1)  81735  
J.NO Fitness J.NO Fitness   76820  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   78220  
Linda Hanna eller Micke??   75174  
Bokbörsen Varför?   77515  
Konstigt??? (2)  76271  
WebbElektronik Billiga och bra service   77378  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   78171  
console Super bra service och riktigt bra priser   79357  
Mixshop   76843  
acwellness.com Bra hjälp!   77317  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  68060  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   78048  
USB-STARS AB Snabb leverans   76999  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   77301  
streetaddict snabb leverens (2)  76866  
smslandet Mycket bra! (1)  76659  
Vad är detta???? (1)  76143  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  81533  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   77873  
Funkar fint   75560  
Hitta butik (2)  74290  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  77529  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  81176  
Hiko.se Dålig service... (2)  80471  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   81851  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  81913  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn