Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bilstil.se   37545  
ALLT i PC hmm   33993  
Beställt och fått:)   38530  
Digitalboxen.com Mycket bra   34152  
Sexshopen.net Super shop (1)  40288  
J.NO Fitness J.NO Fitness   37979  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   38514  
Linda Hanna eller Micke??   37315  
Bokbörsen Varför?   38425  
Konstigt??? (2)  37515  
WebbElektronik Billiga och bra service   38180  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   38671  
console Super bra service och riktigt bra priser   39104  
Mixshop   37859  
acwellness.com Bra hjälp!   38747  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  33603  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   38278  
USB-STARS AB Snabb leverans   37946  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   37533  
streetaddict snabb leverens (2)  37732  
smslandet Mycket bra! (1)  38215  
Vad är detta???? (1)  37374  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  40715  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   38098  
Funkar fint   36620  
Hitta butik (2)  36798  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  37748  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  40080  
Hiko.se Dålig service... (2)  39683  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   39385  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn