Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC hmm   76582  
Beställt och fått:)   85909  
Digitalboxen.com Mycket bra   76314  
Sexshopen.net Super shop (1)  93498  
J.NO Fitness J.NO Fitness   88169  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   89913  
Linda Hanna eller Micke??   84233  
Bokbörsen Varför?   89284  
Konstigt??? (2)  87421  
WebbElektronik Billiga och bra service   89309  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   89786  
console Super bra service och riktigt bra priser   91561  
Mixshop   87324  
acwellness.com Bra hjälp!   86777  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  77028  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   89238  
USB-STARS AB Snabb leverans   86639  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   88615  
streetaddict snabb leverens (2)  87444  
smslandet Mycket bra! (1)  84518  
Vad är detta???? (1)  85566  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  92019  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   87625  
Funkar fint   86509  
Hitta butik (2)  83620  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  87539  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  92375  
Hiko.se Dålig service... (2)  90468  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   91434  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  91136  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn