Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   157895  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  157946  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  160989  
Bulbs.se Blåklint (1)  159098  
Patris Mycket nöjd! (1)  160449  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  157180  
DjurMaxi.se dåligt   156597  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  158216  
Spritovin.se Spritovin.se   155140  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  154029  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  154477  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   153898  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   152365  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  152199  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   150793  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   152177  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   151462  
Förstå Facebook-annonsering   151731  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   137449  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  151654  
Haga Cykel bra butik   150865  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  152557  
STORTMODE.se Tack!   153175  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   152094  
Prylgruvan Butik (1)  151605  
5 heta e-handelstrender   156662  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   152321  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  155172  
Rehifi.se bra produkter   152487  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  157022  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn