Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Blåst eller ??? (2)  210614  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   191603  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  183519  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  193898  
Bulbs.se Blåklint (1)  189572  
Patris Mycket nöjd! (1)  192500  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  186477  
DjurMaxi.se dåligt   187910  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  191334  
Spritovin.se Spritovin.se   178561  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  188058  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  183921  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   184486  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   185492  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  184921  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   183018  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   174436  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   174155  
Förstå Facebook-annonsering   177787  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   160793  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  180481  
Haga Cykel bra butik   179920  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  183042  
STORTMODE.se Tack!   183966  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   183981  
Prylgruvan Butik (1)  186327  
5 heta e-handelstrender   185552  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   181018  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  189038  
Rehifi.se bra produkter   187636  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn