Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Blåst eller ??? (2)  192825  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   176402  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  173080  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  179502  
Bulbs.se Blåklint (1)  176565  
Patris Mycket nöjd! (1)  178657  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  174010  
DjurMaxi.se dåligt   174323  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  177135  
Spritovin.se Spritovin.se   169209  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  173094  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  171256  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   171494  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   170914  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  170546  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   169278  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   165589  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   165085  
Förstå Facebook-annonsering   167257  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   151211  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  168514  
Haga Cykel bra butik   167467  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  169887  
STORTMODE.se Tack!   170554  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   170140  
Prylgruvan Butik (1)  171098  
5 heta e-handelstrender   173626  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   168882  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  174179  
Rehifi.se bra produkter   172136  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn