Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   146541  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  145811  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  149335  
Bulbs.se Blåklint (1)  147721  
Patris Mycket nöjd! (1)  148773  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  145228  
DjurMaxi.se dåligt   144728  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  145623  
Spritovin.se Spritovin.se   143101  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  141796  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  142670  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   142032  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   140345  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  139927  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   139088  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   140327  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   139648  
Förstå Facebook-annonsering   139955  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   127900  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  139767  
Haga Cykel bra butik   139262  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  140906  
STORTMODE.se Tack!   140982  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   140011  
Prylgruvan Butik (1)  139557  
5 heta e-handelstrender   144114  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   140636  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  142739  
Rehifi.se bra produkter   140919  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  144627  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn