Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   130847  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  129753  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  133236  
Bulbs.se Blåklint (1)  131813  
Patris Mycket nöjd! (1)  132703  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  129589  
DjurMaxi.se dåligt   129113  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  129716  
Spritovin.se Spritovin.se   127542  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  126119  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  127203  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   126421  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   124862  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  124436  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   123974  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   124759  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   124150  
Förstå Facebook-annonsering   124317  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   115039  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  124538  
Haga Cykel bra butik   124116  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  125768  
STORTMODE.se Tack!   125411  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   124393  
Prylgruvan Butik (1)  124094  
5 heta e-handelstrender   128104  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   125355  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  126830  
Rehifi.se bra produkter   125804  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  128203  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn