Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  176681  
STORTMODE.se Tusen tack!   166049  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   164884  
google analytics och spårning av e-handel   168588  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   144711  
sexshop69 Grym och seriös sida!   149733  
mediacorner service   160681  
Sexkontakter.se Skönt   148933  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   154948  
electroworld Bra service   153100  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   152589  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   158144  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  151771  
SLIPSKUNGEN De suger   138123  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  147841  
syskonhuset Grym tvillingvagn   153700  
slipsladan Bra priser   148078  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   145986  
Jaktverket helt ok (1)  153971  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  153927  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  155070  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   153308  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   153098  
Nordiskark Super upplevelse   148772  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   137544  
glenza Nytt   136510  
buildor Rek varmt !   152250  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   152672  
Framcigarr AB framcigarr.se   159487  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  152164  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn