Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   148347  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   147674  
google analytics och spårning av e-handel   150566  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   131635  
sexshop69 Grym och seriös sida!   134086  
mediacorner service   143601  
Sexkontakter.se Skönt   137227  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   136424  
electroworld Bra service   136534  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   135672  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   141469  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  133790  
SLIPSKUNGEN De suger   122490  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  136203  
syskonhuset Grym tvillingvagn   136598  
slipsladan Bra priser   134516  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   133393  
Jaktverket helt ok (1)  137250  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  131843  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  137250  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   137270  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   135137  
Nordiskark Super upplevelse   135200  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   122926  
glenza Nytt   123631  
buildor Rek varmt !   135438  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   135029  
Framcigarr AB framcigarr.se   139077  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  133397  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   136595  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn