Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  90775  
STORTMODE.se Tusen tack!   88800  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   88153  
google analytics och spårning av e-handel   88986  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   79556  
sexshop69 Grym och seriös sida!   80152  
mediacorner service   84302  
Sexkontakter.se Skönt   79032  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   78293  
electroworld Bra service   78046  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   77226  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   80588  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  76214  
SLIPSKUNGEN De suger   69450  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  77025  
syskonhuset Grym tvillingvagn   77064  
slipsladan Bra priser   75289  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   74881  
Jaktverket helt ok (1)  78536  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  77754  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  78280  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   79298  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   76895  
Nordiskark Super upplevelse   76520  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   69863  
glenza Nytt   70972  
buildor Rek varmt !   76890  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   76762  
Framcigarr AB framcigarr.se   77830  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  76178  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn