Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   137037  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   136118  
google analytics och spårning av e-handel   138576  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   122418  
sexshop69 Grym och seriös sida!   124219  
mediacorner service   131805  
Sexkontakter.se Skönt   125851  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   125030  
electroworld Bra service   125049  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   124094  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   129602  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  122629  
SLIPSKUNGEN De suger   112735  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  124516  
syskonhuset Grym tvillingvagn   124833  
slipsladan Bra priser   122790  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   121924  
Jaktverket helt ok (1)  125948  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  121561  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  125768  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   126041  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   124170  
Nordiskark Super upplevelse   123501  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   113612  
glenza Nytt   114241  
buildor Rek varmt !   123694  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   123312  
Framcigarr AB framcigarr.se   126652  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  122387  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   125250  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn